Obsługa Klienta – Sytuacje Konfliktowe

16 styczeń 2023

Celem niniejszego szkolenia jest rozwój umiejętności do profesjonalnych i dobrze przygotowanych rozmów z klientami. Zdiagnozowanie najczęstszych trudnych sytuacji w obsłudze. Ponadto uczestnicy szkolenia poznają skuteczne sposoby reakcji na różne zachowania klientów.

Tematyka szkolenia: (możliwość wyboru jednego z punktów szkolenia – punkt x 1h lekcyjna). 

  1. Kontakt z klientem – rola komunikacji werbalnej i zachowań niewerbalnych 
  2. Pierwsze wrażenie – analiza autoprezentacji Twoich mocnych i słabych stron
  3. Savoir-vivre a obsługa klienta
  4. Jak sobie poradzić, żeby nie stracić wiarygodności i żeby “trudny klient” nie zrezygnował z Twoich usług
  5. Jak mówić, żeby Klient nas wysłuchał 
  6. Jak odzyskać kontrolę nad sytuacją (trudna rozmowa z klientem)
  7. Wspólne stworzenie indywidualnych planów rozwoju (współpraca z klientem)

Zbuduj trwałe relacje z klientami -napisz do nas szkolenia@naumczyk.pl dostosujemy ofertę do Twoich możliwości i oczekiwań. 

 

Sponsorzy

Loga sponsorów
Zostaw swój numer jeśli masz pytania

Zostaw swój numer jeśli masz pytania

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych szkoleniach zostaw swój numer telefonu. Oddzwonimy najszybciej jak to będzie możliwe.