Obsługa Klienta – Sytuacje Konfliktowe
16 styczeń 2023
Celem niniejszego szkolenia jest rozwój umiejętności do profesjonalnych i dobrze przygotowanych rozmów z klientami. Zdiagnozowanie najczęstszych trudnych sytuacji w obsłudze. Ponadto uczestnicy szkolenia poznają skuteczne sposoby reakcji na różne zachowania klientów.
Tematyka szkolenia: (możliwość wyboru jednego z punktów szkolenia – punkt x 1h lekcyjna).
- Kontakt z klientem – rola komunikacji werbalnej i zachowań niewerbalnych
- Pierwsze wrażenie – analiza autoprezentacji Twoich mocnych i słabych stron
- Savoir-vivre a obsługa klienta
- Jak sobie poradzić, żeby nie stracić wiarygodności i żeby “trudny klient” nie zrezygnował z Twoich usług
- Jak mówić, żeby Klient nas wysłuchał
- Jak odzyskać kontrolę nad sytuacją (trudna rozmowa z klientem)
- Wspólne stworzenie indywidualnych planów rozwoju (współpraca z klientem)
Zbuduj trwałe relacje z klientami -napisz do nas szkolenia@naumczyk.pl dostosujemy ofertę do Twoich możliwości i oczekiwań.