- Firma/Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do szkolenia i dostosowania się do jego postanowień.
- Zakup i zapłata za usługi szkoleniowej odbywa się za pośrednictwem strony https://akademianaumczyk.pl/szkolenia/
- Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
- Wszystkie ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami brutto.
- O Rezygnacji bezkosztowej z uczestnictwa w szkoleniu nalezy poinformować na 10 dni przed szkoleniem. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej (forma elektroniczna lub papierowa).
- Faktura VAT zostanie wysłana maksymalnie do 48h od momentu złożenia zamówienia zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i wysłana na wskazany adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na wysłanie w formie elektronicznej.
- Wpłaty należy dokonać na konto Akademia Naumczyk.
- Istnieje możliwość zamiany zgłoszonego uczestnika z tej samej firmy.
- W przypadku, gdy wykładowca nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w podanym wcześniej terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem szkolenia, z przyczyn niezależnych od Organizatora.
- Uczestnicy na ostatnich zajęciach otrzymują CERTYFIKAT ukończenia szkolenia.
- Materiały szkoleniowe wręczane uczestnikom zajęć chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
- Informujemy, że obowiązuje całkowity zakaz fotografowania, filmowania, jak również dokonywania nagrań video i audio szkoleń. Kopiowanie lub próba skopiowania szkoleń i innych materiałów chronionych prawami autorskimi oraz ich dalsze rozpowszechnianie stanowi poważne przestępstwo. W przypadku naruszenia wyżej wymienianych zasad zostaną podjęte stosowne kroki prawne.
- Zasady składania reklamacji:
- reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy szkolenia@naumczyk.pl w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia
- reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania,
- reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby
- reklamującej (nazwa Firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie,
- powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od Akademia Naumczyk
- reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób wobec których Akademia Naumczyk ma roszczenia finansowe.
- Informujemy, że administratorem danych osobowych z art. 4 pkt.7 RODO jest spółka Akademia Naumczyk z siedzibą w Białymstoku (15-324), ul. Kawaleryjska 20
- Państwa dane będą wykorzystane wyłącznie do celów handlowych i związanych z realizacją zamówienia. Przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”
- prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
- prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
- prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.